Advanced Architecture (2.1)

If you liked this item, please rate it up on Steam Workshop page.

Author: Dezert

Last revision: 6 Jun, 2018 at 15:16 UTC (6)

File size: 389.12 KB

On Steam Workshop

Description:

2.2 -> https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1623876821

Has it ever bothered you, that the architecture of your ships doesn’t evolve with time? After all, a battleship from the late 18th century and a battleship from the late 20th century both belong to the same class, however have completely different architectures. Now you have the opportunity to fix this flaw. This mod adds several new technology modules, which enhance the structural integrity (hull points) of your ships due to new, more sophisticated architecture, and hull reinforcements that make your ships more survivable.

Additions to the game:
1. 6 classes of architecture (increase structural integrity, firing rate and add passive hull regeneration)
2. 6 classes of structural integrity enhancers (hull reinforcement)
3. 3 types of actuator components (increased firing rate, but at the cost of structural integrity)

Вас никогда не смущало, что архитектура ваших кораблей не развивается со временем? Ведь линкоры конца 18 века и линкоры конца 20 века относятся к одному классу, но имеют совершенно различную архитектуру. Теперь у вас есть возможность исправить этот недостаток.
Мод добавляет несколько новых технологий и модулей, которые увеличат структурную целостность ваших кораблей за счет новой, более совершенной архитектуры, а усилители каркаса сделают ваши корабли более живучими.

В игру добавлены:
1. 6 класов архитектуры (увеличивают целостность корпуса, скорострельность и добавляют пассивное восстановление корпуса)
2. 6 класов усилителей каркаса (увеличивают целостность корпуса)
3. 3 типа новых силовых приводов (увеличивают скорострельность но уменьшают целостность корпуса)